Een wandelvrije dag met zeebaars aan zee
Dag 12AfgerondWandeling, transfer terug

Een wandelvrije dag met zeebaars aan zee

📍

Start

Sagres

🏁

Einde

Sagres

🛏

Overnachting

Sagres

🥾

Type

Rustdag

🌡️

Weer

21°C · Bewolkt

Hoogtepunt

Chillen aan het zwembad en eten aan zee

Vandaag geen etappe. Ja, er wás er wel eentje… maar die hebben we gewoon lekker niet gelopen. Deze rustdag was precies wat we nodig hadden. We begonnen de ochtend zonder wekker, geen wandelschoenen en lekker uitslapen. Daarna uitgebreid genoten van het ontbijt in het hotel. En uitgebreid was het zeker! Verse broodjes, fruit, warme gerechten, goede koffie, alles erop en eraan. We hebben er lekker de tijd voor genomen en pas rond een uur of tien weer richting de kamer gegaan. Daar maakten we ons klaar voor een dagje zwembad. Eenmaal beneden streken we neer op een ligbedje en hebben eigenlijk de hele middag bijzonder weinig gedaan. Een beetje muziek luisteren, wat praten, puzzeltje doen, een drankje erbij… Bernadette dook ook nog even het zwembad in. Aan het einde van de middag zijn we weer naar de kamer gegaan om te douchen, even met het thuisfront te bellen en ons rustig klaar te maken voor de avond. We liepen richting het centrum voor het diner. Dat werd restaurant Mar a Vista, direct aan zee. Een plek waar ze verse vis verkopen en waar ze, nog voordat we überhaupt de kaart hadden gezien, al met een complete selectie vissen aankwamen. De ober vertelde met trots over de zeebaars die hij had liggen en die vanochtend was gevangen. Hij wist deze ook goed te verkopen, dus de keuze was snel gemaakt. Ben was direct overtuigd en Bernadette ging gezellig mee in het plan. Dus allebei aan de zeebaars, met uitzicht op zee. En eerlijk is eerlijk: dat was een topkeuze! De vis werd geserveerd op een bedje van groenten met aardappeltjes erbij en het smaakte echt super. Daarna nog een dessert en een kop thee om de avond rustig af te sluiten. Vervolgens wandelden we terug naar het hotel, met onderweg nog even een stop om water in te slaan voor morgen. Want morgen gaan we natuurlijk weer gewoon wandelen. We moeten tenslotte wel voorkomen dat we drie keer zo zwaar thuiskomen. De taxichauffeur staat morgenochtend om negen uur klaar, dus vanavond duiken we op tijd ons bed in om morgen weer fris aan onze nieuwe, laatste etappe te beginnen. De foto’s van vandaag zijn misschien iets minder spectaculair dan normaal, maar dat krijg je op een rustdag. Ook al hebben we niet gewandeld, we hebben genoten!

Foto's van dag 12

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Hoe vond je deze dag?

Reacties

Nog geen reacties. Wees de eerste!

Laat een reactie achter