Dag 14AfgerondVertrek of verlenging
Nog één keer genieten in Lagos
📍
Start
Lagos
🏁
Einde
Lagos
🛏
Overnachting
—
🥾
Type
Vertrekdag
🌡️
Weer
23°C · Bewolkt
Hoogtepunt
Live muziek
Onze laatste dag begon in Lagos. We werden wakker in een fijn hotel met goed ontbijt. Na het ontbijt pakten we onze koffers in, namen nog even een douche en wandelden daarna richting het centrum.
Daar kochten we nog wat leuke souvenirtjes voor het thuisfront. Daarna streken we neer bij een gezellig Indiaas restaurantje. Bernadette nam een lekkere kip korma en ik genoot van een cheese naan. Op het terras was live muziek, waardoor we nog even heerlijk konden blijven zitten. Een perfecte manier om de laatste uurtjes vakantie door te brengen.
Lagos is echt een mooi, gemoedelijk stadje. Toeristisch, maar niet vervelend. De mensen zijn er vriendelijk, iedereen is in een soort relax modus en is vrolijk. Daarbij zijn er vele kleine winkeltjes met aardewerk, producten gemaakt van kurk en veel meer. Onderweg terug naar het hotel pakten we nog een ijsje mee en genoten we nog één keer van het heerlijke weer.
Bij het hotel wachtten we in de lobby op onze taxi naar Faro. Hij was er mooi op tijd en bracht ons netjes naar het vliegveld. Na iets meer dan een uur rijden waren we er. Inchecken ging soepel en onze koffers bleken keurig onder de 20 kilo te zitten: 19,9 kilo per stuk. Strak gepland dus.
De terugvlucht naar Eindhoven leek veel sneller te gaan dan de heenreis, maar bleek ook zo te zijn. We hadden wind mee en daarmee was de vlucht 25 minuten korter, ideaal! Eenmaal in Eindhoven stapten we in de auto naar huis, moe maar voldaan.
We kijken terug op een fantastische vakantie. Veertien dagen was best lang, in de trant van wandelen en het missen van het thuisfront, maar ook precies goed. De wandelreis was schitterend, de natuur prachtig en ondanks de fysieke vermoeidheid is ons hoofd heerlijk leeg gewandeld.
Thuis was het ook weer fijn om iedereen te zien. Opa en oma hebben het geweldig gedaan en we zijn heel dankbaar dat zij thuis zo goed voor ons gezin hebben gezorgd. En Balou onze hond was ook dolblij. Eerst een half uur knuffelen, daarna konden we naar bed.
Op naar de volgende reis. Wat dat wordt weten we nog niet. Al staat Thailand ook alweer op de planning, maar dan met het hele thuisfront. 😀
Bedankt voor het lezen en tot snel!
Foto's van dag 14
Hoe vond je deze dag?
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!